woensdag 28 januari 2015

Less is more

7 juni 2013 is de laatste keer dat ik schreef . In anderhalf jaar kan er veel met een mens gebeuren. En in huis ook. De inrichting is aan het veranderen. Mijn smaak is aan het veranderen. Komt het doordat de kinderen ouder worden en ik blij ben dat het huis wat meer leeg wordt? Eerder moest je wanneer de bel ging eerst zes paar laarzen, jassen, een kinderwagen en lieveheersbeestjes paraplu's aan de kant gooien voordat je de deur kon openen. Zoals een moeder van school met vier kinderen zei: ik moet altijd flik flakkend van de kamer naar de keuken met alle spoortreinen en speeltjes op de vloer. De tijd van met je blote voeten op een Legoblokje staan begint langzaam voorbij te trekken... Ergens verdrietig. Er is soms een gemis van pluche zachte speeltjes in de box en die kleine rompertjes aan de waslijn. Alhoewel onze zoon met zijn ongeveer 70 knuffels nog wel wat pluche op zijn kamer heeft: tijd voor goede doelen...

Grotere kinderen brengen een ander interieur met zich mee. Of komt t doordat ik 40 ben geworden?  Less is more is de nieuwe trend voor mij... Ik begin deze week met het halletje!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten