vrijdag 13 april 2012

new kid in town

Naast duizenden vrouwen, mannen en kinderen die gek zijn op brocante meld ik mij hier als nieuwkomer. Als nieuwkomer in de blogwereld want mijn liefde voor brocante bestaat al jaren. Iedere dag in de woonbladen en op marktplaats op zoek naar de mooiste spulletjes..speuren naar blogs..Niks nieuws dus voor de brocante liefhebber, dit doen jullie allemaal ook. Wat heb ik dan nog te melden? Ik wil iedere week een foto plaatsen van iets wat ik mooi vind met het verhaal erachter. Wat is daar nieuw aan? Niks! Gewoon genieten!



In 1993 ging ik altijd met twee vriendinnen en een vriend van school iedere maand naar de riks bioscoop. Deze zat destijds nog in de Passage van de Oosterstraat in Groningen. Voor niet minder dan 2,50 gulden een film zien. Maanden hebben we dit gedaan. Na die tijd liepen we nog wat door de stad. Daar heb ik deze emaille theepot gezien in een winkel. Voor mij was deze best prijzig dus heb t laten zitten. Een jaar later op mijn verjaardag kreeg ik ineens deze theepot van die drie vrienden! Inmiddels ben ik binnen Groningen regelmatig verhuisd maar in iedere studentenkamer en daarna in mijn huis heeft dit blauwe prachtstuk altijd een prominent plekje. En nog steeds in gebruik! Helaas zijn we elkaar allemaal uit het oog verloren maar mochten jullie dit lezen: ik ben jullie zeer dankbaar voor dit kado!!

4 opmerkingen:

  1. Myria,hier dan je eerste reactie en ook ik ben een beginning-wat Brocante betreft dan... Heb ook oude kopjes etc. vroeger gekregen,die k altijd mooi ben blijven vinden,maar ben nu ook meer bezig met Brocante,Shabby-chic en nostalgie... veel succes met je weblog! Joan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Joan!

      Dank voor je reactie! Shabby-chic...mooi!! Succes en veel plezier met t bloggen ook voor jou!

      Verwijderen
  2. He Myr, wat leuk dit! Bekende theepot inderdaad, haha. Ik ga je blog zeker volgen! liefs Lian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij bent in Londen straks the tea expert! Drinken we m uit de blauwe!

      Verwijderen