vrijdag 14 december 2012

Industrieel

Weet je nog de lockers op de middelbare school? Deze zijn al jaren helemaal hot voor je interieur. In iedere kamer kan je voor een dergelijke kast een mooie bestemming vinden. Je hebt ze tegenwoordig in allerlei soorten en maten. De ouderwetse archiefkast is tevens helemaal terug. Industriële meubels zijn hot and happening. Uiteraard kun je terecht bij spoor38.nl maar in Groningen zelf is in de Visserstraat een leuke plek voor mooie meubels en prachtige krukken zijn te vinden bij Salmagundi aan de J.C. Kapteynlaan. Industriële lampen zijn in alle kleuren te krijgen en bijna onmisbaar in je interieur. In juni heb ik in mijn blog geschreven over lampen die al een tijd in de vensterbank staan. Het blijkt dat deze daar ook blijven. Eergisteren heb ik een VT Wonen lamp gewonnen bij een wedstrijd van Kek Mama Magazine en deze heeft wat minder voeten in aarde om op te hangen. De industriële lampen waar nog een andere fitting ingebouwd moet worden lijken er prima bij te varen voor het raam.

Ze hebben bij Ikea ontzettend leuke lockers als kledingkast voor onze jongens maar deze zijn nog niet in ons bezit. Zijn er verder veel industriële items in huis? Nee, eigenlijk niet. Maar mooi zijn ze wel! Ik moet zeggen dat de legergroene en grijze kleuren nog steeds mijn voorkeur hebben want de knalrode kastjes zijn wel leuk maar moeilijker inpasbaar hier thuis. Tussen die lades van de archiefkast zie ik nog steeds, ook al zijn de kinderen wat ouder, de vingers tussenkomen. Au! De kruk is wel een item wat hier nog gaat komen. Als eindelijk die hele lange eettafel hier in de woonkamer staat kunnen er mooi een paar van die mooie krukjes onder en de industriële lampen staan geweldig in de keuken! Zucht maar even mee hieronder....












Geen opmerkingen:

Een reactie posten