vrijdag 26 april 2013

Pretty in pink

Uuuuuuuhlw!! Dit hoorde ik een paar jaar geleden van onze oudste zoon als het over rose ging. Er was bij zijn jongensgroepje in de klas een anti-rosebeweging gaande. Meisjes waren ook uuuuuuuhlw. Inmiddels vraagt ieder uit dit groepje meisjes op zijn feestje en zijn de eerste liefdesbrieven al bij elkaar in de brievenbus gevallen.  Rose is een kleur die ze hier allemaal thuis nog steeds niet kiezen behalve voor de bubble gum, maar ik moet zeggen dat ik het afgelopen jaar de kleur rose in huis steeds meer ga waarderen. Een rose Smeg zou hier niet misstaan. Naast een rose jaarkalender, een schaal en beddengoed is het rose hier nog schaars.  Bij mijn favoriete huiskleuren grijs, wit en oud blauw valt er een mooie mix mee te maken. Uiteraard ben ik gaan snuffelen en er zijn ontzettend veel leuke meubelen in rose.  Sinds kort ben ik Oosterse kleden ontzettend mooi gaan vinden en met rose zijn deze prachtig! Een houten voorraadkast naast de eettafel en kussens voor in de tuin.... Genoeg plannetjes om weer van op een rose wolk te komen!





























Geen opmerkingen:

Een reactie posten