vrijdag 3 mei 2013

Willem

Wat een prachtige dag was het dinsdag. Mooi weer voor het mooie koningspaar en al vroeg opgestaan voor de brocante aan de singels in de stad. We noemen het altijd scannen zoals we langs de kleedjes gaan. Mijn zus, neef en ik zijn er zo goed in geworden dat we direct spotten voor elkaar wat we zoeken. Mijn zus en ik zijn eens samen naar een kledingbeurs geweest waar zij spullen had ingebracht en dan kwam ik aangelopen met kleding: 'is dit niks voor jou?' En dat was dan een van haar ha ha.
Afgelopen week ben ik de winkel Laif en Nuver binnengelopen. Eerst zat deze aan het Zuiderdiep maar ze hebben inmiddels een prachtige plek verkregen aan de Folkingestraat . Geweldige kaasplanken van HK living, servies, kussens, lampen en allemaal in een warme maar ook stoere stijl. Willem, de eigenaar, lijkt me een gezellige man die kennis van zaken heeft. Ze hebben eveneens een pand in Mensingeweer wat de moeite van het bezoeken waard is! Gelukkig mocht ik wat foto's nemen voor een sneak preview!

Laif en Nuver
Folkingestraat 19
Groningen

Laif en Nuver
Eenrummerweg 1
Mensingeweer

www.laifennuver.nl



















 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten