vrijdag 17 mei 2013

Ik wil een dip

Een aantal weken terug had ik het in mijn blog over chevron. Ik wist niet eens wat dat was. Ik begin te begrijpen dat ik een onwetende brocante blogger ben, want ik zag afgelopen week weer een term die ik niet eerder had gezien. Het ligt heerlijk in de mond om dit eens vijf keer snel achter elkaar uit te spreken moet ik zeggen: dip dye. Het ziet er speels en gezellig uit. Meubels, kleding, servies, sieraden, kapsels, allemaal dip dye! Als ik het
thuis door de ballotagecommissie krijg, gaat de eettafel opgeschuurd worden tot zijn oorspronkelijke bruine kleur en de dip dye, nog een keer, dip dye, dip dye kan gedipped in wit. Eerst eens kijken hoe ver ik thuis kom en dan de buurman vragen om de schuurmachine te lenen!































Geen opmerkingen:

Een reactie posten