vrijdag 24 mei 2013

Black is magic

Ach, het is toch slecht weer. Laten we eens crea binnen gaan doen! Onze buurvrouw twee huizen verderop heeft het al gedaan en wij gaan het nog doen: krijtverf kopen! Wat een leuke dingen kan je daarmee doen. En het is toch veel leuker om zelf iets op je muur te tekenen. Net als met stiften en kleurpotloden: een kleurplaat is maar een kleurplaat. Zelf de kleurplaat maken dus! In iedere kamer van het huis kan het. Op borden, kopjes, potjes, tafels, stoelen en nog veel meer! Wat ik op Pinterest vond, eieren met krijtverf bedekken en er iets grappigs, leuks, liefs opzetten. Dit zou tevens leuk met gevonden stenen kunnen. Een mini kadootje voor iemand! Uiteraard heb ik hieronder wat foto's van mooie zwarte plekjes in huizen die bewerkt kunnen worden door wie maar wil. De dip dye tafel van vorige week komt niet door de commissie hier dus we gaan stug door met het volgende project! Altijd wel iets leuks te verzinnen toch? Een tijd geleden kocht ik een oude kast op marktplaats en de vrouw van wie ik deze kocht, vroeg of ik het schoolbord wat ze daar had staan tevens mee wilde nemen. Haar vader had het vroeger gemaakt. Hij staat nu bij ons op de slaapkamer. Een beauty is het!  Helemaal brocante. Maar geen tijd te verliezen, op naar de Gamma!
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten