vrijdag 31 mei 2013

A rose is still a rose

Een van mijn favoriete zangeressen is Aretha Franklin. Hoe vaak ik haar nummers ook hoor, altijd weer meezingen, altijd weer geweldig! A rose is still a rose is , net als al haar nummers, de moeite waard om naar te luisteren en om het even over de roos te hebben: helemaal brocante! Beddengoed, servies, quilts, pioenrozen in emaille kannen en ga zo maar door! Mijn favoriete rozen zijn de witte pioenrozen. Eerlijk gezegd nog t mooist als ze bijna dicht zijn.

De planten hier in huis zet ik het liefste in de tuin. Als niemand thuis is gooi ik die planten naar buiten om ze zogenaamd af te stoffen en heb ik even een plantenvrij huis. Ze geven binnen zo'n vol gevoel waarop mijn man terecht zegt dat al die 200 brocante items daar niets mee te maken hebben! ;) Een bosje bloemen daarentegen mag er iedere week wel staan. Op mijn gewenste servies, Boch Pépa, prijken dan wel geen rozen maar vrijdag weer naar de markt voor de pioenrozen!




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten