vrijdag 31 augustus 2012

Combineren

Gisteravond had ik met een vriendin afgesproken om naar ikea te gaan. Altijd als ik met haar afspreek, betekent dit een combinatie afspraak met meneer mc donalds. Veel mensen die ik ken vinden mc donalds zo vies, maar ik werk die 1000 calorieen iedere keer toch weer naar binnen. Ik durf met mijn emetofobie uit het verleden die film 'Supersize me' niet te kijken, maar ik denk dat ik na het zien ervan me wel twee keer zou bedenken nog naar het rood gele dak te gaan.

Gisteravond kwamen we na het diner de eerste gang in van de uitgebreide route in ikea en direct zagen we veel nieuwe items. De Expedit nu in hoogglans grijs, nieuwe deurcombinaties, superhandige opbergers, prachtige nieuwe stoffen en te schattige kinder dekbedhoezen. We waren er om half zeven en stonden om half tien buiten. Om negen uur staat iedereen nadat de bel is gegaan nog te zoeken in stelling 48 vak 16, dus pietluttig over sluitingstijden zijn ze daar niet. Er lag een ontzettend leuk woonboek 'ons geliefde thuis' over een aantal Scandinavische woningen. Scandinavisch brocante gecombineerd met ikea. Leuk om te hebben! Kijk ook eens op www.welke.nl/lookbook en dan 'letje' Scandinavisch wonen.

Het is wederom duidelijk geworden dat we veel eerder op de dag naar ikea moeten gaan want we hebben meer tijd nodig. De volgende keer gecombineerd met een salade van daar. Beter voor de lijn en alles onder het blauw gele dak!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten