vrijdag 11 januari 2013

Nance

Vorige week had ik het over een documentaire die ik graag keek aangezien het meubilair in het huis van de betreffende familie Rademaker mij zo aansprak. Zo zijn er veel programma's en films die voor mij net zo werken. Sinds kort ben ik een fanatieke kijker van 24 kitchen. Erg leuk en mijn favoriete programma is Jamie at Home. Dit komt naast dat hij heerlijke gerechten maakt, ja, in een handomdraai, vooral door de gehele entourage. De wilde tuin met kruiden, vruchten, wortelen en binnen de rieten manden aan de muur, de oude pannen en schalen die hij gebruikt. Helemaal mijn smaak. Zo zijn er tevens een aantal films die helemaal mijn smaak weergeven. De film is dan nog niet eens een bestseller maar voor mij een die ik steeds opnieuw kijk. Message in a bottle, the notebook, something's gotta give, the holiday, the women en ga zo maar door. In juli vorig jaar heb ik al eens de website hookedonhouses.net genoemd maar zij heeft een gigantische reeks met films op haar site met uiteraard de foto's! Op het moment dat Robin Wright Penn die geen Penn meer heet vanaf het strand komt gelopen om een steak te eten bij Kevin dan is het huis op zijn mooist. Oh, ik vergeet er nog een paar: You've got mail en The girl with the dragon tattoo (niet dat enorme huis maar het kleine ijskoude huisje waar onze Daniel terecht komt. En op het moment dat Ryan Gosling, I prefer Noah, voor het huis staat dat hij helemaal heeft opgeknapt smelt je gewoon. Ok, ook een beetje van Noah. De laatste die ik nog wil noemen is It's complicated met Meryl Streep. Haar huis wil je tevens zo inlopen en de sleutel aannemen. De meeste films zijn allemaal van Nancy Meyers. Dus Nance: vooral doorgaan!















Geen opmerkingen:

Een reactie posten