vrijdag 1 maart 2013

Graatje

Overal waar ik kijk, zie ik ineens een patroon verschijnen wat ik alleen maar ken van het prachtige visgraat parket. Kussens, douchegordijnen, vloeren, eigenlijk alles! Vooral het vintage type heeft dit in zijn of haar huis en de Scandinaviërs doen zich er ook een plezier mee. Ik moet zeggen dat ik inmiddels al aardig op de hoogte ben van wat er zich in de wereld van het interieur afspeelt, maar het erge is dat ik dus nooit van chevron had gehoord. Ik stuurde willekeurig wat mensen een sms of ze wisten wat chevron wat maar ik kreeg vraagtekens terug en of het iets te maken had met het Franse chèvre, wat geit betekent. Wat blijkt, het is gewoon een decoratieve strook en het is het rangonderscheidingsteken op de mouw in het leger. Op een gegeven moment ging ik op het patroon letten. Je kent het zo goed, wat ik eens eerder in mijn blog heb genoemd: wil je kort haar, dan zie je alleen maar mensen met kort haar. Wil je lang haar...wil je chevron: overal! Persoonlijk zou ik niet kiezen voor chevron. Alleen visgraat parket zou ik niet kunnen weerstaan. Uiteraard hieronder chevron, chevron, chevron.......





















1 opmerking: