vrijdag 29 maart 2013

Bucket list

Makkinga komt er weer aan! Struinen door de straten en landelijke weggetjes vol met brocante. Vorig jaar waren mijn armen en de auto vol. Een aantal spullen heb ik helaas niet kunnen kopen maar ik verwacht ze alsnog te scoren met de aankomende trip. Zinken teilen, emaille emmers met witte letters groente of aardappelen erop, lampetkan, houten wasrek en eetkamerstoelen zijn wensen. De emaille emmers of teilen zijn zo handig voor eigenlijk alles. Groente, fruit, wasknijpers, tennisballen, knikkers, stoepkrijt en ga zo maar door. Buckets staan dus bovenaan mijn lijst. Grijze, groene, blauwe, witte emmers. De rode zijn mooi maar vallen hier teveel buiten het kleurenpalet. De kerstboom heeft het komende jaar dan tevens een mooie bak. Die plastic bakken zijn zo afzichtelijk. De veel te hoog geprijsde buxus zou er niet in misstaan hier op het terras. Het erge is: mijn lijst wordt na het Friese brocante bezoekje meestal niet korter maar langer......




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten